Management

Twórcy, z którymi współpracujemy to osoby młode, kreatywne i pełne energii, ale przede wszystkim wyznający te same wartości, które wyznajemy w crème agency. Stawiamy i pomagamy tylko i wyłącznie jakościowym twórcom, dla których na pierwszym miejscu jest zawsze troska o obserwujących i odpowiedzialne podejście do treści, które dla nich tworzą. Z pełnym przekonaniem możemy polecić nasze talenty do współpracy z markami, właśnie ze względu na bezpieczeństwo treści i wzajemny szacunek do widzów, marek z którymi współpracujemy i wszelkich zasad prawnych czy etycznych.

Wiemy także jak istotne dla młodych talentów jest odpowiednie wsparcie ze strony dobrych i skutecznych managerów. Osiągnięcie sukcesu jako twórca i ciągłe tworzenie ekscytujących i angażujących dla widzów treści, nie jest możliwe bez stałego rozwoju. A rozwój nie jest możliwy bez odpowiedniego zadbania o wszystko co dzieje się dookoła. Dzięki skutecznemu managerowi i wsparciu jakie zapewnia, influencer może skupić się na tym co dla niego jest najważniejsze – tworzeniu treści dla swoich fanów i spełnianiu się jako twórca. Tym właśnie jest dla influencerów i twórców crème agency – miejscem, w którym mogą skupić się na tworzeniu, a my zajmiemy się wszystkim innym związanym z ich działalnością internetową- w tym dobraniem odpowiednich partnerów do współprac reklamowych.

Management

W ramach crème agency realizujemy kampanie zarówno z naszymi talentami, jak i szerokim rynkiem influencerów. Korzystamy przy tym z naszych wieloletnich kontaktów oraz relacji, jak i z najnowszych narzędzi do odpowiedniego filtrowania rekomendowanch twórców oraz ich profili. Działamy na różnych platformach takich jak Instagram, TikTok czy YouTube i pracujemy zarówno z największymi nazwiskami, jak również z segmentem micro i nano influencerów. Tworzymy także strategie influencer marketingowe i prowadzimy szkolenia z zakresu obsługi procesu współpracy z influencerami.


Na pierwszym miejscu stawiamy zawsze bezpieczeństwo użytkowników social mediów, a także odpowiedzialność za publikowane treści. Razem z markami działamy w ramach zasady pełnej odpowiedzialności za publikacje na kanałach rekomendowanych przez naszych influencerów, dlatego tak istotnym elementem współpracy jest dobór odpowiednich nazwisk. Wierzymy, że aby móc skutecznie współpracować, influencer powinien dobrze zrozumieć świat marki, którą ma reklamować. Marka natomiast powinna poznać kontekst publikowanych przez twórcę materiałów, a przede wszystkim oczekiwania jego odbiorców – aby przekaz komercyjny był jak najlepiej dopasowany, a tym samym skuteczny. Bez odpowiedniego doboru twórców, a także bez wzajemnego zrozumienia nie ma możliwości przeprowadzenia skutecznej kampanii influencer marketingowej.

BENEFITY ZE WSPÓŁPRACY Z AGENCJĄ DLA INFLUENCERA:

BENEFITY ZE WSPÓŁPRACY
Z AGENCJĄ DLA KLIENTA:

indywidualne podejście

odpowiednio dobrana strategia współpracy

wspólna praca nad rozwojem twórcy

wsparcie w realizacji pasji

kontakt z Klientami
i prowadzenie kampanii

udział w eventach, premierach

wsparcie w tworzeniu contentu
i w sesjach zdjęciowych