Influencer Marketing​

W ramach crème agency realizujemy kampanie zarówno z naszymi talentami, jak i szerokim rynkiem influencerów. Korzystamy przy tym z naszych wieloletnich kontaktów oraz relacji, jak i z najnowszych narzędzi do odpowiedniego filtrowania rekomendowanch twórców oraz ich profili. Działamy na różnych platformach takich jak Instagram, TikTok czy YouTube i pracujemy zarówno z największymi nazwiskami, jak również z segmentem micro i nano influencerów. Tworzymy także strategie influencer marketingowe i prowadzimy szkolenia z zakresu obsługi procesu współpracy z influencerami.


Na pierwszym miejscu stawiamy zawsze bezpieczeństwo użytkowników social mediów, a także odpowiedzialność za publikowane treści. Razem z markami działamy w ramach zasady pełnej odpowiedzialności za publikacje na kanałach rekomendowanych przez naszych influencerów, dlatego tak istotnym elementem współpracy jest dobór odpowiednich nazwisk. Wierzymy, że aby móc skutecznie współpracować, influencer powinien dobrze zrozumieć świat marki, którą ma reklamować. Marka natomiast powinna poznać kontekst publikowanych przez twórcę materiałów, a przede wszystkim oczekiwania jego odbiorców – aby przekaz komercyjny był jak najlepiej dopasowany, a tym samym skuteczny. Bez odpowiedniego doboru twórców, a także bez wzajemnego zrozumienia nie ma możliwości przeprowadzenia skutecznej kampanii influencer marketingowej.

Influencer Marketing​

W ramach crème agency realizujemy kampanie zarówno z naszymi talentami, jak i szerokim rynkiem influencerów. Korzystamy przy tym z naszych wieloletnich kontaktów oraz relacji, jak i z najnowszych narzędzi do odpowiedniego filtrowania rekomendowanch twórców oraz ich profili. Działamy na różnych platformach takich jak Instagram, TikTok czy YouTube i pracujemy zarówno z największymi nazwiskami, jak również z segmentem micro i nano influencerów. Tworzymy także strategie influencer marketingowe i prowadzimy szkolenia z zakresu obsługi procesu współpracy z influencerami.

Na pierwszym miejscu stawiamy zawsze bezpieczeństwo użytkowników social mediów, a także odpowiedzialność za publikowane treści. Razem z markami działamy w ramach zasady pełnej odpowiedzialności za publikacje na kanałach rekomendowanych przez naszych influencerów, dlatego tak istotnym elementem współpracy jest dobór odpowiednich nazwisk. Wierzymy, że aby móc skutecznie współpracować, influencer powinien dobrze zrozumieć świat marki, którą ma reklamować. Marka natomiast powinna poznać kontekst publikowanych przez twórcę materiałów, a przede wszystkim oczekiwania jego odbiorców – aby przekaz komercyjny był jak najlepiej dopasowany, a tym samym skuteczny. Bez odpowiedniego doboru twórców, a także bez wzajemnego zrozumienia nie ma możliwości przeprowadzenia skutecznej kampanii influencer marketingowej.

BENEFITY ZE WSPÓŁPRACY Z AGENCJĄ DLA KLIENTA:

BENEFITY ZE WSPÓŁPRACY
Z AGENCJĄ DLA KLIENTA:

zapewnione wsparcie ekspertów

oszczędność czasu przy researchu twórców

dopasowana propozycja działań

wysokiej jakości content

post-buy po każdej kampanii
i rekomendacja kierunku dalszej współpracy

budowanie świadomości marki / produktu / usług

autentyczność

zaangażowanie